ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ

بالاخره اومدم :)

سلاااااااام

چطورین خوبین ؟

عیدتون رو پساپس بهتون تبریک میگم

تبریک دیرهنگام بنده رو لطفا پذیرا باشین ، بنده مسافرت بودم از چهارشنبه تا دیشب ، مدام میخواستم بیام ولی خسته بودم .

مساقرت هم خاطرات خوشی رو داشت و هم خاطرات بدی رو ... که خیلی مهم نیست

بریم تستهای ترجمه عربی رو هم بزنیم :))))

+ از ۹۰ تا تستی که معلم شیمی داده حدود ۳۰ تاش مونده و البته بین اون ۶۰ تایی که رد کردم ، چند تاش رو نزدم چون خیلی سخت بودن :/ نمیدونم این معلمه چی فکر میکنه ، ما که تیزهوشان نیستیم انقدر سخت میگیره :دی . البته بعضی مواقع بهش حق میدم باید سخت بگیره

++ فردا ، ساعت ۶ بعدازظهر ، میشه یک سال ، سالگرد فوتش ( خوانندگان وب قبلیم میدونن که البته خیلیاشون نیستن ) اگه وقت کردم یک پست میذارم فردا

+++امروز صبح هم برای کتاب رفتم کتابفروشی ، نزدیک حرم بودم ، گفتم تا اینجا اومدم ، حرم هم برم دیگه :) برای همه هم دعا کردم :)))

++++ احتمالا منم مثل خیلیای دیگه یک غیبتی داشته باشم به مدت چند هفته

😊

شبتون خوش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی