ترشحات رنگارنگ ذهن من

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

GSA Tackles Emerging Tech With RPA Community of Practice

در دهه های اخیر ، بحث و گفتگو در حال افزایش است در مورد اتوماسیون و چه می تواند به معنای پیشرفت تجارت در دهه های 2020 باشد. ظهور فناوری هوشمند به این معناست که بسیاری از فرایندهایی که سابقاً برای مدیریت انسانی نیاز به نیروی انسانی داشتند ، اکنون می توانند از راه دور اجرا شوند. و اغلب به طور خودکار. بسیاری از شرکت ها روی این فناوری در حال پرش هستند و با شور و اشتیاق از جدیدترین دستگاه ها استفاده می کنند تا به هزاران فرآیند و کار در شرکت خود کمک کنند. امید این است که استفاده از این فناوری جنبه های مدیریت و کاری را که ممکن است وقت گیر ، بی پروا و یا صرفاً ذهن آگاه باشد ، ساده تر کند. برخی دیگر امیدوارند که این امر باعث کاهش هزینه های در حال اجرا و بهبود بهره وری شود. یا همه اینها کمی سرریز است؟ آیا ما حتی آماده اتوماسیون فرایند روباتیک هستیم؟ و آیا ما به درستی موقعیت داریم تا از مزایای آنها استفاده کنیم؟ آیا این فناوری حتی امکان پذیر است؟

اتوماسیون فرآیند روباتیک (rpa) برای تجارت چیست؟

اتوماسیون فرایند روباتیک تا حد زیادی به عنوان راهی برای شرکت ها برای انجام هزاران وظیفه فردی به طور هم زمان با کمترین نظارت ، چه صرفاً توسط دستگاه ها و چه در کنار نیروی انسانی انسانی انجام می شود. در اکثر موارد این مشاغل خسته کننده به نظر می رسند ، و این که نیروی انسانی که برای تحقق آنها کار می کند می تواند در جای دیگری بهتر قرار بگیرد. به این ترتیب ، rpa راه حل استقبال و ابتکاری تری ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، والمارت برای نظارت بر وظایف از پاسخ دادن به سوالات کارمندان / مشتری گرفته تا کمک به حسابرسی ، حدود 500 ربات کار کرده است. این قبلاً توسط کارمندان که به سادگی از کار خسته شده بودند نگهداری می شد.

فرایند ساده و پاکسازی شده اطمینان حاصل می کند که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها با دقت و اطمینان بیشتر انجام می شود. این تضمین می کند که از آمادگی بیشتری برای استفاده شرکت برخوردار است. با اتکا به این داده ها می توان برای بهبود خدمات مشتری استفاده کرد ، زیرا تمام اطلاعات مربوطه را می توان به راحتی در فرمی که قبلاً برای استفاده آماده شده است ، پیدا کرد.

این باعث صرفه جویی در وقت ، پول و تلاش می شود که در جای دیگر استفاده شود. با آزاد کردن کارکنان برای انجام کارهای جذاب و درگیر تر ، انگیزه کارگر نیز بالا می رود.

یک مطالعه توسط دانشگاه آکسفورد در سال 2016 تخمین زده است که تا سال 2035 ، 35٪ مشاغل ممکن است به صورت خودکار باشند.

شرکت هایی که به شدت تنظیم شده اند نیز می توانند از تصویب rpa بهره مند شوند. با اتوماسیون فرایندهای مربوطه ، وقت و هزینه بیشتری را صرف می کنند که در غیر این صورت ممکن است صرف شده باشند تا همه چیز به روز باشد. این بیشتر منجر به دقت و رعایت بیشتر می شود.

اهمیت مهارت های مردم

خطر بزرگ در اینجا پرش به باند و ریزش سر ماست.

 بله ، همیشه ایده خوبی است که از نظر فناوری و نوآوری از بازی جلو بروید. اما بسیاری از شرکت ها هنگام آغوش بادهای تغییر ، کودک را با آب حمام بیرون می کشند. در این حالت ، خطر بیش از حد به فرآیندهای خودکار تکیه می کند و بی توجهی به نیروی انسانی انسانی شما است. این ممکن است چیزی به اندازه سرمایه گذاری در توسعه شخصی و شغلی آنها باشد ، به اشتباهات بزرگی مانند اعتماد به rpa برای مدیریت فرایندهای اساسی و بدون نظارت انسانی.

یک اشتباه بزرگ دیگر این است که مردم تصور می کنند که rpa نوعی گلوله جادویی است که بسیاری از مشکلات تجاری آنها را یک شبه برطرف می کند و بدون اطمینان از نیروی انسانی برای کارآیی آن ، آن را پیاده سازی می کند. اشتباه نکنید ، rpa با استعداد مهندسین و توسعه دهندگان خود نیاز دارد تا آن را از زمین خارج کرده و آن را ادامه دهند.

 خرید اعتیاد به مواد مخدره را انجام ندهید

rpa کاملاً مستقل نیستند که فکر کنید.

علاوه بر این ، شما هنوز هم به کارمندان نیاز دارید تا از rpa و داده هایی که پردازش می کند استفاده کنند. نکته مهم استفاده از این فناوری ، دیدن آن به عنوان جایگزینی برای نیروی انسانی انسانی نیست ، بلکه ابزاری برای تکمیل و تقویت آن است. حزب جمهوری خواه باید با ساختارها و رویه های موجود هماهنگ باشد. این تنها باید به عنوان جایگزینی در صورت موفقیت های واضح ، قابل اثبات و ملموس برای انجام این کار باشد. به این ترتیب ، تیم باید به جای یک تهدید ، به عنوان یک دارایی به مفهوم معرفی شود و تشویق شود تا از آنچه فن آوری می تواند انجام دهد ، نهایت استفاده را ببریم.

 اضطراب جایگزینی

اتوماسیون یک کلمه ترسناک برای بیشتر کارمندان است ، زیرا ارتباطی با "جایگزینی" وجود دارد. در واقع ، در یک نظرسنجی مشخص شد که حدود 40 درصد از جوانان معتقدند که در نهایت شغل آنها توسط ماشین ها تکمیل خواهد شد. و برخی از کارشناسان موافق هستند. غلبه بر این انگیزه به بهتر ادغام rpa در مدل کسب و کار کمک می کند و به کارکنان کمک می کند تا در کارهای روزمره خود با آن بهتر همکاری کنند.

پروفسور لسلی ویلکاکس ، از دانشکده اقتصاد لندن ، اظهار داشت که روبات ها با به دست آوردن وظایف بسیار پرانرژی تر و مکانیزه تر و به کارکنان انسانی می توانند در نقش های شخصی تر یا معنادار تر "به بیرون ربات از انسان" کمک کنند.

 rpa: ایده آل در مقابل واقعیت

همیشه شرکتها سالم هستند که لحظه ای را بکار گیرند و از پیشرفت های فناوری در هنگام وقوع استفاده کنند. ورود به آنها قبل از رقابت به شرکتها این امکان را می دهد تا پیشرفت های اساسی در بازار داشته باشند. بنابراین به طور بالقوه از مزایای گسترده ای که می تواند به دستیابی به نقاط عطف جدید کمک کند ، استفاده می کند. اما جهش ایمان به فن آوری همیشه خطر از دست رفتن علامت و گرفتار شدن شدید را به همراه دارد.

هیجان در آخرین شوق ، رهبران بسیاری را به تصمیم گیری های عجولانه سوق داده است. قبل از این که دریابیم که واقعیت "چیز بزرگ بعدی" در مقایسه با انتظار ناامید کننده است.

rpa غالباً با نصب ساده و آسان نصب می شود. به عنوان موضوعی که هر کس حتی مهارتهای ابتکاری IT را دارد می تواند تنظیم و راه اندازی شود. حقیقت این است که آنها به هیچ وجه نزدیک نیستند که برخی دوست دارند ادعا کنند. و آنها هنوز هم به تیم ماهر نیاز دارند که در اجرای آن آموزش ببیند.

مدیر ارشد دیجیتال Genpact ، سانجی سوریواستوا می گوید: "قبل از اجرای ، باید در مورد مدل مدل عملیاتی فکر کنید." "شما نیاز دارید که چگونه انتظار دارید که ربات های مختلف با هم کار کنند."

با تشخیص خودکار بودن فرآیند ROBOTIC:

ایجاد یک پرونده تجاری و شروع کار

آیا متوجه مزایای rpa هستید؟ برای اطلاع از برنامه سفید ، بارگیری کنید.

خدمات پردازش تجاری Canon یک ارائه دهنده اتوماسیون فرایند رباتیک است که می تواند با شما همکاری کند تا عملکرد شما را ساده تر کند ، شکاف های کارایی را ارزیابی کند و به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا اتوماسیون فرایند روباتیک نتایج مورد نظر شما را برای شرکت شما ارائه می دهد یا خیر.

ما شما را ترغیب می کنیم بارگیری "درک اتوماسیون فرآیند رباتیک: توسعه موارد تجاری و شروع کار" ، یک لیست سفید از گروه Hackett و مکمل خدمات پردازش تجاری Canon را تهیه کنید. شما در طی اجرای برنامه بهترین راهکارها را برای تهیه نقشه راه و راه‌اندازی فناوری rpa یاد خواهید گرفت.

از آنجا که تعدادی از عوامل مهم موفقیت آمیز برای استقرار rpa وجود دارد ، توسعه پرونده های تجاری rpa نیاز به یک رویکرد ساختاری دارد که معیارهایی مانند:

درایورهای ارزش تجاری

ویژگی های فرآیند

صفات داده

ویژگی های فناوری

ویژگی های مدل ارائه خدمات

در ادامه میخواهیم برخی ویژگی های نرم افزار کاربر مجازی که یک ربات ساز حرفه ای می باشد را بیان کنیم همچنین می توانید از وبسایت این شرکت نسخه ازمایشی ان را دریافت نمایید.

https://www.v-user.com/fa

  • خودکارسازی Microsoft Excel
  • خودکارسازی Firefox&Chrome
  • حلقه های تکرار
  • عبور از کدهای امنیتی Captcha
  • دستورات شرطی
  • متغیرپذیری
  • منتظر ماندن برای موارد خاص
  • پنهان سازی دستورات ماکرو
  • قفل زمانی ماکرو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۳
امیر +