ترشحات رنگارنگ ذهن من

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

کنکوریها بیان 2 ... سوال دارم

سلام سلام
خوبین ؟ خوشین ؟
امروز سنجش داشتیم . اولین سنجش عمرم بود . و چند تا مشکل داشتم میخواستم در میون بذارم .
1- اینکه سوالات قرابت در ادبیات خیلی کم شده بود و برام عجیب بود . هفت تا بیشتر نبود . 
2-  برای تحلیل صرفی در عربی چیکار کنم بهتر بشه ؟
3- من هنوز لغت و املا رو نخوندم . خوندم یک قسمت هایی رو ولی کامل نه . داداشم میگه ریسکه ( اگه بخونم ) بعد اگه یک لغت که در سوال باشه یاد نداشته بشم کل تست و اون وقتی که براش گذاشتم به باد میره . 
4- تو زبان افت خیلی شدیدی پیدا کردم با اینکه لغات و گرامر هر سه سال رو خوندم و همه تستهاشو زدم ولی یک بخش خیلی زیادی یاز تستاشو نتونستم بزنم .
5- به نظرتون یک کوچولو برای زمین وقت بذارم؟
6- برای حفظ کردن آیات + پیام هاشون شما چه راهکاری رو ارائه میدین ؟ ( غیر از کلید واژه ها ) 
7- درس ریاضیش خییییییییییلی سخت بود یعنی من فکر میکردم که سوالای کانون خیلی سخته ولی دیدم سختترم میشه طرح کرد به طوری که کلا یک دونه تست با جاگذاری حل میشد و سوالا هیچ شباهتی به تمرینای کتاب نداشت . و آیا کنکور همینطوری هست ؟ آخه شنیدم که کنکور از تمرینای کتاب ایده میگیرن.
 
 
8- یک مشکل خیلی بدی که دارم حشرات و پشه هست . شدیدا به خون من تشنه هستن ( فقط من در خانواده با پشه ها همزیستی درم و از بقیه انگار خوششون نمیاد ) و یا نیششون که به شدت میخارد . 
 
متشکرم :)
دیگه همینا 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی