ترشحات رنگارنگ ذهن من

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

دوباره محتوا

بازخوانی مجدد یا بازنویسی مجدد محتوای اینستاگرام دیگران راهی عالی برای افزایش پیروان شما و ایجاد روابط بازاریابی است.

اما برخلاف توییتر و فیس بوک ، اینستاگرام دکمه "اشتراک" یا "بازگشایی" ندارد. به علاوه ، اگر کارهای شخصی را در حساب خود به اشتراک بگذارید ، خطر نقض حق نسخه برداری را دارید.

در اینستاگرام ، باید قوانین مربوط به تنظیم مجدد را دنبال کنید. ضمن بازنویسی محتوای شخصی ، می توانید به خالق اصلی نسبت دهید. هرگز کار یک طراح حرفه ای ، خالق ، عکاس را به اشتراک نگذارید. با مارک هایی که محتوای شما می خواهید مجدداً تغییر دهید ، رابطه برقرار کنید. سپس از قبل بپرسید که آیا می توانید محتوای آنها را دوباره ارسال کنید.

برای رفع مشکل عدم وجود دکمه یک کلیک برای فعال کردن مجدد ، می توانید از برنامه های رایگان مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید. به شما امکان می دهد بلافاصله دوباره ارسال کنید یا پست های بعدی را ذخیره کنید.

حتی اگر محتوای تولید شده توسط کاربر را در فید و Story خود مجدداً بازنویسی کنید ، لازم است از طرف کاربر مربوطه مجوز بخواهید.

Hobnob با Influencers

اینفلوئنسرها افرادی هستند و یا مارک هایی که طرفداران خود را تغییر می دهند. امانتی که تأثیر گذاران در میان پیروانشان ایجاد کرده اند می تواند بر تصمیمات خرید پیروانشان تأثیر بگذارد. با مشارکت با تأثیرگذار ، می توانید مسافت پیموده شده زیادی را از نظر درگیری ، تعداد پیروان و حتی فروش کسب کنید.

اگر یک تأثیرگذار مارک شما را توصیه کند ، ممکن است دنبال کنندگان آنها به آن علاقه مند شوند. آنها ممکن است از امتحان کردن محصولات شما یا پیگیری حساب های اجتماعی شما الهام بگیرند.

اما چرا یک مؤثر می تواند برند شما را تبلیغ کند؟ چه چیزی می تواند آنها را به عنوان سخنگوی شما ترغیب کند؟ جواب مربوط به جبران خسارت است.

شما می توانید با ارائه محصولات / خدمات رایگان و یا کمیسیون برای تلاش های خود ، این معامله را شیرین کنید. برخی از تأثیرگذاران خرد و نانو نیز موارد خوبی ، پیشنهادهای انحصاری یا جبران خسارات را می پذیرند.

افکار نهایی

بقای اصلح امروز از هر زمان دیگری مناسب تر است. رقابت شدید در اینستاگرام برندها را وادار کرده است که به دنبال روشهای غیر متعارف بازاریابی باشند. استراتژی های رشد ارگانیک که در این پست مورد بحث قرار می گیرد ، به شما کمک می کند تا از بسته کامل بمانید. مزیت این است که این استراتژی ها از آنجا که رایگان یا هزینه بسیار کم آنها را در حاشیه سود شما نخواهند خورد. شما تا رسیدن به بانک لبخند خواهید زد!

Instagram wants to hide 'likes.' Here's what influencers think ...

حل و فصل شده است اینستاگرام یکی از جذاب ترین شبکه های رسانه های اجتماعی است.

تخمین زده می شود در سال 2020 بیش از 877 میلیون کاربر - که تعداد آنها فقط در سال های بعد افزایش می یابد.

این امر باعث می شود که اینستاگرام در هنگام رشد و پیشرفت شغل شما یک بستر بسیار مطلوب باشد.

با این وجود ، راه موفقیت در اینستاگرام نه صرفا ارسال مطالب به صورت روزانه است.

ترفندهای ساده مانند استفاده از هشتگ یا کوتاه کردن محتوای اینستاگرام شما ممکن است به شما در ایجاد پاسخهای ارگانیک بیشتر کمک کند.

اما در دام خریداران نباشید! دنبال کنندگانی که خریداری می شوند هرگز با مطالبی که شما ارسال می کنید درگیر نخواهند شد.

به همین دلیل است که طرفداران واقعی برای حساب اینستاگرام شما بسیار ارزشمند هستند.

فقط وقتی حساب اینستاگرام شما به صورت ارگانیک رشد می کند که شما دنبال کننده های ارزشمندی در حساب خود دارید.

در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه پیروان اینستاگرام را به صورت ارگانیک پرورش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۶
امیر +