ترشحات رنگارنگ ذهن من

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ

چپ دست یا دست چپ :)

این سوال من از راست دستاست :

- چجوری با دست راست مینویسین ؟ خیلی سخته .

و البته شاید اونها هم همین سوال رو از منِ جپ دست داشته باشن .

سخت بودنش هم دقیقا امتحان زیست ترم دوم امسال مشخص شد که 80 تا سوال رو باید در 75 دقیقه با دست راستم جواب میدادم( از  دست چپم بنا به دلایلی که قبلا گفته بودم ، نمیتونستم استفاده کنم .)

 

با دست چپم مینویسم ، پینگ پنگ و راکت بدمینتون و قاشق دستم میگیرم . 

با دست راستم چون پر زورتره والیبال بازی میکنم و اسپک میزنم و بسکتبال .

 

اگه بحث پا باشه که در فوتبال با پای راستم شوت میزنم و پاس میدم و با پای چپم به پاس بسنده میکنم چون پای راستم پای اصلی هست . 

 

چیزی که من رو خیلی ناراحت میکنه . عقیده پوچ و باطلی هست که یک عده داشتن و دارن که آدم باید راست دست باشه و بچشون رو با زور هم که شده مجبور میکنن که با دست راستش کار انجام بده . چیزی که بابای من داشت انجام میداد و البته من هم لجباز :دی . از آخر هم چپ دست شدم . 

 

اما باید به والدین حق بدیم . چون اگه صندلی میخوان برای آدم در آزمونها و هر جای دیگه بذارن ، مخصوص راست دستهاست و ما هم مجبور میشیم خودمون رو کج کنیم و با یک شرایط نسبتا سخت امتحان بدیم . یکی از دلایلی که باعث میشه والدین بچه شون رو مجبور کنن راست دست بشه همینه . 

 

چپ دستی داریم که زرنگ باشه و هم متوسط و هم .... ( مثل خودم :دی ) . البته اکثر چپ دستا در هنر استعداد خاصی دارن . ( فهمیدین که استعداد دارم یا نه بازم بگم :دی ) 

 

خلاصه اینکه اینها رو یک چپ دست مینویسه . البته هیچ فرقی بین چپ دست و راست دست نیست . مهم خود انسانه و اخلاقیاتش و هر چی که توانایی داره و علاقه داره . 

 

از اینکه یک روز هم برای ما چپ دستا که خیلی مظلوم واقع میشیم ( :دی ) وجود داره خیلی خوشحالم :)

 

خلاصه اینکه روز چپ دستا رو به همه چپ دستای بیان( با اینکه نمیدونم کسی چپ دست هست یا نه) و کل جهان تبریک میگم .

 

----------------------------------------------------------------------

 

به زودی چند تا پست در رابطه با آینده فرضی خودم و ...... میخوام بذارم و بخونین :)

 

+ چرا همه میخوان برن از بیان و یک عده هم که کلا رفتن :(((((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی