ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

اگر عهدی که دادم ....

_ باید بیخیال باشی و دیگه نمیتونی به خودت فشار بیاری ...................چشمات خراب شدن ، دستت خراب شد ، دستگاه گوارشت هم که کلا نابود شده .

 

- چرا مشاور نمیگیری برای تحصیلت ؟ 

 

جواب سوالا با یک لبخند هست و میگم خودم میخونم . 

 

- برنامه ریزی یاد داری ؟

 

جواب : نه ولی هر روز طبق یک روال میخونم. 

 

- اینطوری که نمیشه باید مشاور بگیری .

 

جواب باز هم با یک لبخند ولی درون دلم کلی غصه میخورم که نمیتونم . نمیتونم مشاور بگیرم . پول ندارم .

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چند بار خواستم از ماه پیش براتون بگم ، همون شبی که فکر میکردم دارم میمیرم .....اما نشد...... تو خواب نفس نمیکشیدم ، و با یک استرس و شوک عجیبی از خواب بیدا میشدم . یک ساعت تا دو ساعت این روند ادامه داشت .

صبح روز بعدش تپش قلب شدید داشتم . یعنی به 100 تا در یک دقیقه رسیده بود . هر 30 ثانیه داشتم خمیازه میکشیدم و وقتی وضعیتم اورژانسی شد ، رفتم پیش دگتر و یک آرامبخش داد و قرص پروپانول . بهتر شدم . اما دستگاه گوارشم به کل نابود شد . چند بار آزمایش خون دادم . ( فکر کنم غلظت خونم هم کم شد )

امروز دیگه داشتم ناامید میشدم . میگفتم این چه زندگی هست که دارم . همش درد . نمیدونم چی شد . یک شوخی با دوستم کردم که کلی خندم گرفت و روحیه ام به کل عوض شد . 

 

شبها اصلن خوابم نمیبره .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی