ترشحات رنگارنگ ذهن من

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ

:) + 2 سوال از کنکوریا

سلام !

 

اگه بگم این دو هفته چه هفته ی پر فراز و نشیبی داشتم . بعضی وقتا احساس میکردم واقعن خوشبختم و بعضی وقتا احساس میکردم در حال نزدیک شدن به مرگم 

قضیه اش خیلی طولانیه . خیلی هم فرصت ندارم . سعی میکنم بیام به وبهاتون .

 

+ من که هر چی میگم مامان و بابام باور نمیکنن . من استرس ندارم . حالا اومدن با بقیه هم این مورد رو در میون گذاشتن و قرارهای مختلف با اقوام و کسایی که مویی سفید کردن که بیخیال باش و اصلن برات مهم نباشه که چی قبول بشی و با این کارا اعصاب من رو بیشتر خورد میکنن . البته مثبت نگر هم باشیم که به خاطر این عارضه ، از اون همه تیکه و قیاس شدن من با بقیه توسط جناب پدر خلاص شدم . هوووووووووووفففففف

 

++ آقا من بلد نیستم تست زماندار بزنم . چجوریه ؟؟

 

+++ سایتی و ... چیزی سراغ ندارین که داخلش سوالات آزمونا رو بذارن ( اعم از کانون و گاج و ... ) گزینه رو خود سایتش میذاره . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی