ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

هوف :)) بالاخره تموم شد

خداروشکر تموم شد . 

استرسمو میگم . 

خطر از بیخ گوشم گذشته . 

مهره های گردنم انگار یک مقداری جابه جا شده بودن و همین در عصبم تاثیر گذاشته .

باید در نحوه راه رفتن ، درس خوندن ، نشستن ، با موبایل و لپ تاپ کار کردن ، خیلی مراقب باشم که اگه این وضع پیش بره . 

با آرتروز گردن مواجه میشم . 

در کل خداروشکر که خطر چیز دیگه ای نبوده . البته هنوز جدی نیست . دکتر گفت با ورزش ها و چند تا قرص درست میشه :)))

و این جای امیدواری برای من بود :)

از فردا با قدرت شروع میکنم . ای بابا فردا مدرسست . از پسین فردا که مدرسه نیست . شوخی کردم از فردا شروع میکنم . 

+ این دکتر نگفت چی میزنی خودم هم تعجب کردم که همچین سوالی نپرسید !!

++ کنکوری ها خسته نباشین :) سوال 211 تجربی رو دیدم که مربوط به فیزیک بود ( میعان و .... ) امیدوار شدم حداقل درصدا صفر نمیشه خخخ 

+++ به دلیل ین عارضا استفاده از گوشی  و سیستم تا حدودی برای من مجدود میشه و این باعث میشه که کمتر بتونم کامنت بذارم . ( همین الانشم که خوب بودم ، کامنت نمیذاشتم خیلی کم ) خلاصه ببخشید .

++++ الان نشستم و مردمک چشمام رو به پایینه و داره صفحه نمایشگر رو میبینه و گردن رو به بالاست خخخ وضعیت سختیه اما از پسش برمیام . ممنون از همه بابت روحیه دادنا و ابراز امیدواری و ......... زبونم از تشکر قاصره . 

 

و در اینجا هم از خدا تشکر میکنم به خاطر اینکه حواسش بهم هست و خودم رو سرزنش میکنم که چرا انقدر بنده بدی براش هستم و حکمتش رو زیرسوال بردم :((

تا آخر هفته .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۹
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی