ترشحات رنگارنگ ذهن من

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ب.ظ

تنها در خانه :)

کل برنامه هام به خاطر مسافرت یک روزه مامان و بابام به هم ریخت .

الان هم با داداشم تنهاییم در خونه :))

و البته مشغول ریخت و پاش خخخ فقط بدیش اینه که بنده باید ظرف بشورم :////به شدت از این کار متنفرم

 

+ امروز رفتم کارنامه رو گرفتم . ورزش ۱۵ شدم معدل رو خودتون حساب کنین😅

آقا این که ترم اول صفر تا  ، تاکید میکنم صفر تا بارفیکس بری ( یعنی هیچی نتونی بری ) و ترم دوم ۶ تا بری پیشرفت نیست ؟؟ خدایی پیشرفت نیست ؟ اصلن دارن حق منو میخورن ، منم به نشونه اعتراض درس نمیخونم والا !!( این تیکه آخر رو جدی نگیرین )

 

++ امروز معونمون گفت از یکشنبه هفته دیگه کلاسامون شروع میشه 😐 آقا من حرفهایی که در پست قبل گفتم رو جدی نگیرین . مدرسه فضایی است بس افتضاح . آدماشم به درد نمیخورن . اه اه انقدر حسودن . چیه همش مدرسه مدرسه مدرسه . اصلن منظوزم از تنهایی یک چیز دیگه ( اما نه اون چیزی که شما فکر میکردین 😅) ای بابا ، آدم باید تفریح داشته باشه ، زندگی کنه چیه همش باید قیاغه عصبانی معلم رو ببینی و میترسی بهش بگی بالای چشمت ابرویه ،

+++ من برم به برنامم برسم فعلا ۴ ساعت خوندم و باید به شیش ساعت برسونم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
امیر +

نظرات (۱)

حرفاتو کلا عوض کردی :))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی