ترشحات رنگارنگ ذهن من

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بد برداشت نشه ( در رابطه با پست قبل)

منظورم از تنهایی اینه که دوست دارم دوباره مدرسه شروع بشه که یک نفر باشه که باهاش صحبت کنم شوخی کنم ... خوراکیش رو کش برم .... هم سرمو میذارم رو میز که انگار خسته ام و چشمام رو میبندم ... موجی از دستها محکم منو تکون میدن و میگن ، نخواب یخ میزنی !!

از کری خونی های فوتبال و درس

از کخ ریختن رو دوستان

از متلک انداختن به کناریم و اون هم همیشه جوابمو میده ( مثلن باهم دشمنیم ولی خب هوای همدیگه رو داریم )

از اینکه سر کلاس نفر آخر کلاس وقتی سر یک مسئله همه گیر کرده باشن و گیج شده باشن و هی سوتی بدن ، آهنگ پت و مت رو میاد اجرا میکنه. از اون یکی دیگه که صداش بیش داره و خیلی قشنگ آهنگا رو اجرا میکنه !!

از اینکه همیشه بهم میگن آهنگ بخون و من هم یا پیا بیاتی رو میخونم یا حامد همایون ( صدام بهشون نزدیکه ) و یا علی فانی :))

از اینکه چهار نفر هستیم و سوتی های همدیگه رو در یک دفترچه مخصوص خودمون یادداشت میکنیم 😂

 

دلم برای اینها تنگ شده نه چیز دیگه ای 😅

چشمها را باید شست جور دیگری باید دید

بععععله !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی