ترشحات رنگارنگ ذهن من

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ب.ظ

بسم الله

سلام .

امتحانامون فردا تموم میشن و چند روز دیگه من هم رسما ......

دوست ندارم حرفی در رابطه باهاش بزنم چون ممکنه خیلیا بدشون بیاد از درس و مشق و کتاب !!

ولی واقعن خوشحالم که میخوام رسما کنکوری بشم . 

چند هفته ای نیستم . منظورم تا 8 تیر هست که اون روز جمعه و مصادف با روز کنکور هست . کنکور سال قبلی ها . نه کنکور من !!

ممنون از همگی که در پاسخ به سوالات پایین خیلی به من کمک کردین .

تصمیم گرفتم برم گزینه . چون سوالات کانون رو که میتونم از اینترنت بگیرم . و همینطور که برنامش بهتره . البته من برنامه های مهمتری هم دارم که بماند !!!!

میخوام این چند روز راحت باشم آسایش داشته باشم و کتابهایی که واقعن نیاز دارم رو بخرم . 

ممنون از همگی 

یه عده رفتن از بلاگ و یه عده هم خیلی وقته نیستن و  یه عده هم که تازه باهاشون آشنا شدیم و یک عده هم که خیلی وقته آشنا هستیم . 

آقا همونطور که گفتم الکی حجم اینترنت نخرین بیاین اینجا که تا روز کنکور نیستم !! ( اعتماد به سقف ) 

از اینکه کسی رو ناراحت کردم و عصبانی کردم و در کل رنجودم ، واقعن معذرت میخوام . 

این مدت زمان کوتاهی که باقی مونده رو خوب ازش استفاده کنین و همچنین برای من دعا !!

خدایا با نام خودت شروع میکنم پس دستم رو محکمتر از همیشه بگیر :)

بسم الله

 

 

+ آقا اینطور که پیداست ، مدرسمون قراره ما رو کانون ثبت نام کنه :دی و من هم به خواسته ام میرسم :)))) میرم کانون :D البته میدونم که میگین کانون اسم گنده کرده و اینا . ولی من با همین کانون خیلی چیزا یاد گرفتم و قراره یاد بگیرم :)

 

++ عیدتون هم مبارک :)

 

+++ امتحانات هم شکر خدا با همه خوبی ها و بدی ها و شادی ها و اندوهها تموم شد :)

 

++++ امروز اومدم هم + رو و همینطور ++ رو بهتون بگم که خیلی مهم بودن . نظرات هم آزاد میذارم . تا هشتم تیر ، شب

دوباره 

بسم الله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی