ترشحات رنگارنگ ذهن من

سلام .

اول یک مقدمه از خودم داشته باشم و شرایطم رو بدونین .

من یازدهم تجربی هستم . و از این تابستون رسما کنکوری میشم . 

قطعن هر کسی که به فکر هدفش هست ، باید از این تابستون نهایت استفاده رو بکنه . 

اما من چند تا سوال دارم . 

یک نکته بگم : در اوقات خیلی فراغتتون بیاین به این سوالات جواب بدین لطفا . دوست ندارم وقت کسی گرفته بشه . خواهش کردم !!!!

1- برنامه ریزی بلد نیستم . برنامه ریزی بلندمدت که خود آزمون آزمایشی ( که قراره در موردهای بعدی سوال بشه ) داره منظورم نیست . به عنوان مثال من میرم کانون . ( مثال !)  هر دو هفته یکبار آزمون میگیره . اما من بلد نیستم برنامه بریزم و دروس رو تموم کنم و در نتیجه ترازم دلخواه نمیشد . علاوه بر اینکه من در امر تست زنی و خواندن دروس کند هستم . 

2- سوال بعدیم خود آزمون آزمایشیم هست . کدوم آزمون آزمایشی برم ؟ البته ظهر به یکسری نتیجه گیری ها(در طی گفتگو) رسیدم اما باز هم میخوام نظر بقیه رو هم بدونم . مدرسه ما قراره ما رودر گزینه 2 ثبت نام کنه . و من که در کانون بودم ، برام یک مقدار سخته که بیام گزینه 2 . از طرفی خیلی به گزینه 2 علاقه ای ندارم . به خاطر سوالات آسونتر ( البته استاندارد ) و جامعه آماری کم و تعداد کم آزمونها. البته مدرسه ما اگه قرار باشه ما رو گزینه 2 ثبت نام کنه ، معلمان هم با برنامه گزینه 2 پیش میرن . برنامه گزینه 2 هم اینطوری هست که اول میاد پایه دهم رو کامل میبنده و بعد یازدهم . ( فکر کنم در تابستون این کار رو انجام میده ) اما کانون هر دو پایه رو با هم پیش میبره . یعنی هم دهم و هم یازدهم رو در یک آزمون شاهد خواهیم بود . البته یک ویژگی بدی که کانون برای ما داره اینه که عمومی دهم جزء برنامه آزمونهاش نیست . احتمالا برای پاییز و زمستون این دروس رو در برنامش جای میده . 

3- سوال سومم در رابطه با منابع هست . من برای پایه یازدهم تقریبا برای همه دروس یک کتاب کمک درسی خریدم ( غیر از زبان انگلیسی و عربی ) به نظرتون کتب پایه رو بگیرم . آخه برای دهم کتاب تستی ندارم ( غیر از زیست و فیزیک ) و یا بهتر اینه که بیام و کتب دهم رو ( نظام جدیدتر ) بخرم ؟  این نکته رو بگم که کتابهای پایه خیلی گرون هستن

4- فعلا آخرین سواله . من برای قرابت و  آرایه همچنان ضعیف هستم . راه حل هایی که برای پیشرفت در این زمینه ها هست رو میشه بگین . معلم ما تاکید بسیار زیادی بر روی قرابت داشتن . و من هم ضعیفم.

5- یک سوال دیگه هم اضافه شد !! با توجه به اینکه سال دیگه امتحان نهایی داریم . به نظرتون باید در تابستون سال دوازدهم رو هم کار کنم ؟ چجوری ؟ مثلن ژنتیک رو چجوری کار کنم ؟ 

فعلا تموم شد . ممنون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی