ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

دستم ...

دستم ......

 

 

 

 

 

تو دست یاره خخخ

 

انقدر دستم دستم کردم فکر کنم حالتون به هم خورد :))

من همیشه همینطوریم . تو هر چیزی که خیلی خوب باشم و یا خیلی بد باشم ، ازش تعریف میکنم و زیاد هم این کار رو انجام میدم . سعی میکنم این نقطه ضعفم رو برطرف کنم . 

ولی الان دستم واقعن خیلی خوبه . البته هنوز یک مقدار احساس خستگی و کوفتگی در دستم حس میکنم ولی واقعن داره خوب میشه :))

خدایاشکرت

 

+ آقا فونت رو هم تغییر دادیم. لینک البته برای بیانی ها اینجا 

از وبلاگ آقا علیرضای گل 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی