ترشحات رنگارنگ ذهن من

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ب.ظ

بعد دو هفته ...

سلام . 

بعد دو هفته برگشتم . خب ، خوب درس خوندم . اما همچنان عقبم . از برنامه ها . و امیدوارم بتونم پیشرفتمو ادامه بدم . من میتونم :)

 

یک چالشی هم داشتیم در بیان که انگار اسمش صندلی داغ و ... بود . منم دوست دارم بپرسین . با اینکه بازدید کننده کم دارم . اما میخوام باز هم بدونم که چه کسی ، سوالش چیه ؟

منم یک سوال در قبال سوالتون میپرسم و اون این هست که شخصیت من رو چطور میدونین ؟

 

+ یک تبریک هم بگم به وبلاگ های برتر . وب قبلی رو برای همین ترک کردم که نفر اول نشم . بعععععله . اینجوریاست ( اعتماد به سقف !!)

 

مرسی که همراهی میکنین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی