ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ق.ظ

خوبم ، همین:)

سلام .

 

از عنوان مشخصه دیگه، چی بگم ؟؟من عنوان گذار خوبی نبودم و نیستم !!

 

خب ، میگن چرا حرف نمیزنی ، میگم ، خب من بیام چی بگم ؟

از یک نفری که هر سال میاد خونمون و میپرسه سال چندمی ، چی بگم بهش ، از درسام بگم ؟؟

 

کلا من هرکسی باهاش صحبت کردم سر درس و مدرسه و بالاخره با درس یک ارتباطی داره . آخه موضوع دیگه ای به ذهنم نمیرسه . خاطره تعریف کن خوبی هم نیستم . حنده دار ترین خاطرات رو به نحوی توضیح میدم و تععریف میکنم که فرد تمام زورشو میزنه یک نیمچه لبخندی بر لبش جاری میشه .

فامیل ما هم همه مهندس هستن ، حداقل دو تا تجربی داشتیم بد نبود ، البته تجربی داریم و همه دخترن:// و قاعدتا نمیتونم و روم هم نمیشه باهاشون صحبت کنم .

 

مهمون اومده بود خونمون  دو بار باهاش روبوسی کردم . اصلن حواسم نبود !!! فکرم کلا درگیر درسه و هر کاری انجام میدم تمرکز ندارم و همه اش در حال برنامه ریزی هستم که چی رو کِی بخونم . و این مبحث کِی تموم میشه .

راهحلی دارین بگین ممنون میشم :)))

 

هوووووف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی