ترشحات رنگارنگ ذهن من

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۵۰ ب.ظ

خستگی؟؟ چی هست؟؟

سلام .

ببینم من دیروز در رابطه با خستگی صحبت کردم ؟؟

چی هست اصلن ؟؟

من نمیدونم شما میدونین ؟؟

یک قانونی قبلا برای خودم وضع کرده بودم که در این راه خستگی معنایی نداره :))))

حالم الان عالیه !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

گفتگوی تلفنی من و اون دختر 5 ساله که الان 6 سالش شده . ( در وب قبلیم یکسری توضیحاتی دادم در رابطه با این دختر 5 (+1)ساله که خانواده ایشون یکی از نزدیکانمون هستن . )

زنگ زدیم بهشون که بریم خونشون برای عید دیدنی .

دختره : سلام . 

من ( صدا رو تغییر دادم  - ولوم زیاد) : سلام .

دختره : تو کی هستی ؟

من : من لولوخورخوره هستم .

دختره : دروغگو . امیر تویی؟

من ( صدا رو به حالت اول برمیگردونم و میگم ) : آره منم . گوشی رو بده به مامان و یا بابات .

دختره : نه خیر باهات قهرم .

من : چرا ؟

دختره : چون تو بزرگتر بودی و به من عیدی ندادی .

من : بعدا بهت عیدی میدم . 

دختره : دروغگو .

و صدای بوق بوق تلفن اومد !! 

و من :       ://////

 

من خودم کلا اگه چشمم نزنین 30 تومن عیدی گرفتم که همونا هم توسط مامانم دزدیده شد خخخ 

بعد ایشون انتظار داره که بهش عیدی بدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی