ترشحات رنگارنگ ذهن من

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ب.ظ

پیشاپیش مبارک باشه :))))))

سلام دوستان . 

 
من فردا نیستم خونه . یعنی میرم مسافرت و برای چند روز نیستم . 
میخواستم نقد فیلم بذارم و خاطراتم رو بگم و .... ولی انگار نشد :(((   راستش رو بخواین نمیدونستم فردا عیده !!
میذارم برای سه شنبه هفته دیگه که وقتم کامل خالیه :)))
اونجا خیلی حرف دارم . 
ممنونم بابت همراهیهاتون . بابت دلگرمیهاتون . بابت حضورتون و ...
 
خلاصه اینکه وقت بسی تنگ است و فرصت اندک از برای کامنت دادن و تبریم عید البته پیشاپیش. 
 
ان شاالله در پرتوی مهر خدای مهربون سال خوبی داشته باشیم و از این سال نهایت استفاده رو ببریم :))))))
 
و اینکه هر چی بدی از من دیدین ، حقتون بوده و هر چی خوبی از من دیدین از دستمون در رفته :)) ( مگه من خوبی هم کردم ؟؟؟؟)
 
 
 
پیشاپیش سال نو مبارک
 
 
+ امیدوارم هر کسی که الان حالش خوب نیست و یا کلی مشکل داره که نمیتونه بیاد وب و کلا زندگیش یک مقدار از روال خوب و مطلبش فاصله گرفته ، خوب باشه :)))
 
++ دعا یادتون نره . من که یادم نمیره :))
 
++++ آقا راستی یادم رفت . طبق رسم ، بزرگتر به کوچیکتر عیدی میده !!! بدوین عیدی من رو هم بدین . یالااااااااااااا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی