ترشحات رنگارنگ ذهن من

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ب.ظ

سلامتی همه داداشا و خواهر بزرگا :))

سلام .

 

 

شاید این انیمیشن رو دیدین :

 

 

مقبره کرمهای شب تاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نه نه !! به تصویر و کیفیت تصویرش نگاه نکنین :)

 

 

با اینکه این انیمیشن از لحاظ کیفیت تصویری پایین هست ، اما از سایر جهات دیگه برتری خاصی نسبت به انیمیشن های امروزی داره . 

 

 

اما خود انیمیشن که در سال 1989 ساخته شده . توسط ژاپنی ها ( که مشخصه !!) . در رابطه با جنگ جهانی دوم بین ژاپن و آمریکا . اما خود جنگ نه . داستان یک خانواده 4 نفری رو روایت میکنه . یک پدر و مادر و یک پسر تقریبا 14 ساله و یک دختر بچه 5 الی 6 ساله . پدر که میره جنگ و مادر هم همون اوایل فیلم از دنیا میره و این دو تا فرزند باقی میمونن و در آخر .... همشون میمیرن .

 

 

این انیمیشن به مناسبت صلح بین آمریکا و ژاپن ساخته شده . داستان این انیمیشن هم مربوط به آقایی هست که در طی همین جنگ نتونسته بوده خواهرشو که ازش کوچیک تر بوده ، نجات بده و با نوشتن این داستان میخواسته از خواهرش به نوعی عذرخواهی کنه که نمیتونسته بیشتر و بهتر ازش مراقبت کنه .

 

 

اما ، نکته دیگه ای هم در این انیمیشن هست . عشقی که بین خواهر و برادر بزرگتر هست . برادر بزرگتر همه کار میکنه ، تا بتونه خواهرش رو که مریضه نجات بده . هیچ وقت نمیخواست جلوی خواهرش گریه کنه و نشون بده که شکست خورده ، اما بغضش اجازه نمیداد این اتفاق بیفته .

 

 

گاهی فکر میکنم چه قدر این داداشا و یا خواهرای بزرگترمون آدمای خوبی هستن و ما کوچیکترا قدرشونو نمیدونیم .

 

 

سلامتی همه داداشا و خواهرای بزرگتر :)))

 

 

+ انیمیشن خیلی قشنگی بود . حتما ببینینش . فقط آخرش ممکنه اشکتون دربیاد ( البته من اشکم درنیومد ولی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم )

 

 

 

 

++ چند روز دیگه هم یک نقد فیلم میذارم اینجا :)) فیلم قشنگ و جدید ( سال 2016 )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی