ترشحات رنگارنگ ذهن من

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

امیدوارم...

در مستندی به نام بررسی سانحه های هوایی ( دقیقا اسمش یادم نیست ) یک جمله ای گفته شد .

- متاسفانه باید از این اشتباهات ( هر چه قدر هم که باشه ) اتفاق بیفته که عیب ها و نقص ها رو برطرف کرد . حتی به قیمت جان چندین نفر .

 

به نظر من دیر یا زود باید همچین اتفاق تلخی میفتاد . و باز هم جای شکرش باقی هست که افراد بیشتری جان خودشون رو از دست ندادن .

 

امیدوارم ..... امیدواریم ..... از این اشتباهات یا ایرادات و یا عیب ها ، درسی گرفته بشه برای همه افراد ( حتی خودم ) تا دفعه بعدی شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم . الان نباید ناراحت بود و یا بحث کرد که این اتفاق تقصیر کی بوده و ...

 

الان باید کاری کنیم که دیگه از این اتفاقات نیفته . باید جدی تر از گذشته باشیم تا بعدا به مصیبتهای بزرگتر برخورد نکنیم .

 

دوست نداشتم حرفهای قشنگ قشنگ و تکراری بگم . ولی من هم از طرف خودم ، این رو وظیفه دونستم که به خانواده داغ دیده این افرادی که آسمانی شدن ، تسلیت بگم .

 

 

خبر بدی بود و وقتی شنیدم ، جا خوردم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی