ترشحات رنگارنگ ذهن من

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

:))

از اونجایی که تصمیم گرفتم با دست دیگم تمرین کنم و بنویسم ، تمرینها و تلاشهای زیادی انجام دادم و این هم نمونه کار :

 

 

اول اینکه خرچنگ غورباقه خودتی :دی

دوم اینکه  به نظرتون  جا برای پیشرفت هست؟ :دی

سوم اینکه میخوام جواب کامنتاتون رو همین الان بدم .(محض شوخی)

در جواب خانوما : 

به خطم نخندین :) درسته حالا بدخطم و ... ولی نباید بخندین که

:)

 

در جواب آقایون :

خوش خط ؟ من ؟ ممنون لطف دارین :) 

:)))) ( در جواب خوش خط کی بودی تو ؟)

چشماتون خوش خط میبینن . 

:/  ( در جواب تو با این خوش خطی ات دکتر نمیشی )

 

 

باید تا پنجشنبه تمرین کنم وقت زیاده . 

 

این چند روز هم به لطف اون دکتر هفته پیش برادر عزیز ، مرا تریاکی خطاب میکند خخخ

و البته مادر بنده نیز با این حرفا به من شک کرده اند !!

 

چه کنیم باید به همین مسائل الکی بخندیم که روحیه مان شاد بشود :)

 

+ برای کنکوری هایی که التماس دعا کرده بودن هم دعای مخصوصی میکنیم . 

#دعا_برای_کنکوریها_یادمان_نرود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی