ترشحات رنگارنگ ذهن من

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ

عنوانش چی باشه ؟ ( حس بی اعتمادی ؟ )

- سال کنکور ، فقط خودتی و خودت . به فکر کس دیگه ای نباش . باهاش برنامه نریز که با هم درس بخونین چون ....

 

از توصیه هایی که بود که کنکوری هایی بهم گفته بودن و دستشون هم درد نکنه .

 

دیگه نمیخوام برم کتابخونه با همونها باشم و درس بخونم . 

میای دو ساعت وقتت رو صرف ریختن برنامه میکنی و بعد میبینی که امروز از چهار نفری که هستیم فقط خودم هستم .....

 

از دروغ متنفرم . 

نه میتونم تنها باشم و نه میتونم با اونها باشم . شرایط جوری هست که نمیشه قید دوستی رو باهاشون زد . 

 

نمیدونم . یا من خیلی به فکر اونام و یا اونا به فکر زیر آب زدن من هستن . 

 

تنهایی بهتره . ترجیحش میدم به هر چیز دیگه . میخوام کتابخونه باشم ولی بدون اونها . چون فقط داخل کتابخونه میتونم درس بخونم . تمرکز داشته باشم . داخل خونه ، هم گرمه هوا و هم تمرکز ندارم . هیچی . 

 

یک سری مسائل دیگه هم هست . 

به یکی از همینا شک کردم . شک کردم که میاد کتاب بدزده . آخه دقیقا سال پیش ( یعنی 11 ) کتاب زیست چند تا از بچه ها دزدیده شد ( و خیلی از گمانه زنی ها به سمت من بود البته حق هم داشتن چون خیلی سهوی کتاب یک نفر که زیست بود رو برداشته بودم و بردم خونه و متوجه شدم که دو تا کتاب زیست دارم و اون کتاب هم مال همکلاسیم هست ) . و احتمال میدم این همون باشه . 

آخه هممون منابعی که داشتیم از هر درسی رو نوشتیم روی یک کاغذ و دیدم که اون عکس گرفته از منابعی که داشتیم . 

کتابی ک جدیده و داریم ، بدون اجازه برمیداره و نگاهش میکنه ( و من هم به شدت از این کار بدم میاد بدون اجازه به وسایلم دست بزنن حتی در جلوی چشمای خودم ) 

احتمالا خیلی بدگمان شدم . 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

واقعا کی حال داره بره متن کتاب درسی شیمی رو بخونه ؟؟ دلچسب نیست اصلا . به قول جناب آقای بهمن بازرگان فاجعست !!!

ولی علاقم به شیمی برگشته :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی