ترشحات رنگارنگ ذهن من

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ

حرفی ندارم خخخ

رفتیم این تست یکی از بلاگری ها( لینک  )جالب بود . البته دیشب رفتم شدم حامی و امروز هم گفتم برم ( چون سر حال تر بودم ) بازم حامی شدم . 

البته با یک تفاوت خیلی خاص :
 
 
دیشب )
طبیعت 
عاطفی 93 درصد
منطق 7 درصد
 
 
 
الان )
عاطفی 97 درصد :////
منطق 3 درصد 
 
 
یعنی فکر کنم یک راست مغز خالص هستم . نمیکره چپم خالیه !!!
 
بعد هم نوشته گونه نادر خخخ واقعن نادر هستم به نظر خودم با این درصد عواطف . 
هر چند هم غیر واقعی باشه ولی واقعن احساساتی هستم و باید یک فکری برای خودم بکنم که درصد منطقم بیاد بالاتر . انگار خیلی خطرناکه 
 
یکسری توضیحات داده بود که خوندم و افرادی که شبیه من هستند که یک نلسون ماندلا رو میشناسم و یک مورگان فریمن ،   و    گوته .
بقیه رو نمیشناحتم . 
بقیه توضیحات هم انگلیسی بود که نقاط ضعف و قوت و ازدواج ... این موارد رو گفته بود و بعضیاش رو با دیکشنری گوگل میتونستم بفهمم چی میگه . مهم تر از همه این بود که خیلی برام جالب بود و خنده دار :)
 
 
توضحیات( البته خیلی کوتاه در حد 5 الی 6 خط ) در ادامه مطلب هر کی حوصله داشت بخونه :)))
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی