ترشحات رنگارنگ ذهن من

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۵۲ ب.ظ

تموم شد :)

بالاخره حرفهام رو زدم . 

از ته دل بود . 

حرفهامو شنید . 

دردی که داشتم . این همه روز ، هفته ، ماه و سال . 

همه رو ریختم بیرون . سبک شدم .

انگار داشتم پرواز میکردم . 

از علاقه هام بهش گفتم . 

گفت : به همشون میرسی . اما یکی به یکی . 

از احساسم گفتم .

احساسی که میگفت نمیتونم . 

کابوس هر روزم رو گفتم . 

دیگه تموم شد . 

یک روز جدید .

زندگی جدید :)

دیگه میتونم خودم باشم . 

خودم بمونم . 

و با خودم به بقیه کمک کنم . 

 

 

 

+ چه قدر هفته ی خوبی بود :))))

از امتحانای خوبی که دادم و دردی که بالاخره تموم شد .

من میتونم :))))))))))

 

 

بعد از سالها بالاخره یک برنامه خوب و درست و حسابی برامون چیدن . خیلی برنامه خوبی هست و 

اولین خوان هم امروز تموم شد . تاریخ :///     به جرئت میتونم بگم از سخت ترین درسهایی بود که در عمرم خوندم . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی