ترشحات رنگارنگ ذهن من

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

اعتماد به نفس :(

داد میزنه :

- مگه اعتماد به نفس نداری ؟ شوت نمیزنی فقط پاس میدی .

تا حالا دقت نکرده بودم که چرا همیشه پاس میدم و دو قدم با توپ راه نمیرم تا شوت بزنم. 

موندم چی بگم . اعتماد به نفس نداشتم و ندارم . نمیدونم چرا همیشه آدم منفی نگر هستم . نمیه پر لیوان رو نمیبینم . ای کاش یکم اعتماد به نفس بیاد سراغم ، ای کاش ...... 

شاید نمیتونم اونی باشم که میخوام .... 

نمیدونم . اصلن نمیتونم به کسی چیزی بگم 

دوباره برگشتم خونه اول... باید دوباره خودم رو بکشونم بالا .... 

همون گروه ریاضی معلممون یک عکسی گذاشت مربوط به یک نفر که رتبه اش 3000 شده بود و پرستاری مشهد قبول شد. درصداش رو دیدم ناامید شدم ( یادم نیست درصداش ولی اختصاصیا غیر زیستش همه زیر 50 بودن و زیستش 55 بود ) 

رفتم پیش همکلاسیا و میگفتن که چه اگه درصدا این باشه که کنکور کشکه و آسونه و کلا جا خوردم . من چی فکر میکنم و بقیه چی میگن !

معلممون هم حرفشون رو تصدیق کرد . منفی نگری من در چه حد هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

# منِ_عجیب !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی