ترشحات رنگارنگ ذهن من

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

بدون عنوان

معلم ریاضیمون به بچه های کلاس گفته که بیایم تو تلگرام یک گروه بزنیم . یکی از بچه ها گروه زد بقیه هم اومدن . منم اومدم داخل گروه . اول که همه بچه ها نمیخواستن بیان که نمیدونم برای چی اومدن . بعد همه میگفتن گروه به درد نمیخوره و خیلی به معلم هم محل نمیدیم که چی تو گروه میگه . ادمین ( که یکی از بچه های کلاس بود )معلممون رو اورد تو گروه و واکنش بچه هایی که نمیخواستن محل بذارن .

-سلام استاد

-به به فضای گروه منور شد خوش اومدین

و معلم ما در جواب دوستان همکلاسی : سلام و ........ امیدوارم گروه خوبی داشته باشیم .

و واکنش های دوستان

-امیدواریم

-با یاری دوستان

- با یاری خدا و دوستان

از همه بدتر :

- ان شاالله و با همکاری دوستان و شما استاد گرامی .

منم که هیچی نگفتم . باز روز بعدش ، تو مدرسه ، بچه ها میگفتن این گروه به درد نمیخوره . منم گفتم : آره با این حماسه ای که دیروز درست کردین چاپلوسی و خودشیرینی کردین ،پاچه هاشو کل کندین ، مطمئنا آینده ای نداره !!!!

اینم جامعه آینده که یه مشت آدم دورو ، خودشیرین

البته خودمم هستم 😁 البته همه معلما میگن ، من آب زیرکاه هستم ، ولی من میگم ، اشتباه فکر میکنین!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی