ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مرد !

راستش رو بخواین من هیچیم به بابام نرفته . ( متاسفانه )

 

 

از لحاظ ظاهری به مامانم و اخلاقی هم به دایی بزرگم !!!!

 

 

دایی بزرگم هم انسانی بسیار عاطفی هستند و نمیدونم خوبه یا نه ولی دیگه چه میشه کرد . 

البته از یک لحاظ خیلی خوشحالم که ویژگیهای اخلاقیم به داییم رفته . چون داییم خیلی آدم خوبیه :)) و منم خیلی دوستش دارم 

 

 

واقعن خاطره ای با بابام ندارم که بیام بگم  حداقل یادم نمیاد. فقط چرا وقتی بچه بودم بابام همیشه من رو کول میکرد . در اکثر عکسای بچگیهام هم که بغل مامانم بودم . در بچگیم هم که کلا نه پیش مامانم و نه پیش بابام ، بزرگ شدم :) دخترا چون بابایی تر هستن ، بیشتر با باباهاشون خاطره دارن .

 

 

فقط همین سال جدید  با بابام + داداشام رفتیم نقشه چیدیم که بریم به مناسبت روز زن که خیلی قبلش بوده ، یک انگشتر بخریم و خریدیم :))))

 

 

 

 

 

راستش یک انشا در رابطه با پدر در ذهنم دارم که ننوشتمش . ولی بیشتر حالت فیلمنامه داره . 

 

 

خلاصه روز پدر رو به بابام و به باباهای بقیه تبریک میگم . البته میدونم کار ناپسندیه . چون یه عده پدرشون رو متاسفانه از دست دادن . و یک فاتحه بخونیم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

مطمئنم کمبود بابام رو هیچوقت متوجه نمیشم تا روزی که .... :(((( 

 

 

یادم میاد چند روزی بابام نبود ، و کل کارهای خونه دست من افتاد . از خریدن میوه ( سبزی :((((   ) و نون و حمل وسایل سنگین و .... 

 

 

 

 

 

نمیدونم میتونم بابای خوبی برای بچه هام باشم . بابای باعرضه ؟ 

 

 

 

 

 

+ راستی روز مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر................ررررررررررررررررررررررررررررررررررد رو تبریک میگم . تعداد « ر » به اندازه روزهای مخصوص خانوما گفتم که جبران بشه :))))

 

 

کلا به خاطر اعتراض به این موضوع هر کسی که یک چیزی در این مورد بهم گفته خخخ

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۱
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی