ترشحات رنگارنگ ذهن من

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ب.ظ

خفته ، در آغوش سایه ها

 «بسم الله»

دستان مرا بگیر و رد کن ، از پچ پچ کوچه های بن بست . میدانم که میتوانی . میتوانی این کار را هم انجام بدهی . همانطور که اعجاز طواف ماه و خورشید در دستان توست . رنگ آسمانت همچنان سرخ است . سرخی خونی که از شکسته شدن فرق ماه پدید آمد و آن خون عشق ، به همه جا تراوش کرد.

 

 

میدانی؟ هستم، ولی رَستم. یعنی خستم. چون رفته از دستم، صد نیستم، حدودن شصتم، یعنی همچنان مستم . مست از رایحه ی عِطر یاسی است که در قلبم نفوذ کرده و مایه ی تسکین تمام دردهایم شده .

 

 

راستی ، آن عهد را یادت می آید ؟ عهدی میان من و تو که طبق بند یکِ قانون اول زندگی تو را به جرم عاشقی بیش از حد مجاز نسبت به خودم ، به حبس ابد در قلبم محکوم کردم .

 

 

فقط یک بار دیگر ، یکی از عاشق ترین معشوق روی زمین را از بند تمام ناامیدی ها نجات بده . میدانم آنقدر گناه کرده ام که حق این را ندارم از تو درخواستی بکنم . اما فقط تویی که با من هستی . یعنی ...... میدانی؟ « تنهایی» تنها واژه ای بود که تن هایی به من هدیه داده اند .

 

 

فقط یک روزنه باقی مانده و از آن هم پرتوهای رحمت تو عبور کرده و آن روزنه ، تنها و تمام امید من است .

 

 

الغوث ، الغوث از فریادهایی که شنیده نشد . از دستان مرئی که دیده نشد ، دستانی که با اینکه دست هستند ، اما هر کاری از دستشان برمی آید . ( البته متأسفانه )

 

 

بیراهه نمیروم اگر چشم تو چراغ راه من باشد . ماه تو اگر بتابد ای عاشق ، بُگذار روزم هم سیاه باشد . تو رحیمی ، تو کریمی ، تویی تنها امید من .

 

 

من تنها ، اینجا خفته ام ، در آغوش سایه ها . سایه هایی از جنس تمام ناامیدی ها .

 

 

پس ،

 

 

دستان مرا بگیر و رد کن ، از پچ پچ کوچه های بن بست . نامت وسط ستایش عشق از روز اَلَست ، بوده و هست .

 

 

من ، بی سر و پا نیازمندم ، تا دست تو را بگیرمش دست . دستان مرا بگیر و رد کن ، از پچ پچ کوچه های بن بست .

 

 

راهی نشانم ده که شوم بیرون از این برزخ پرملال      یعنی باید بگویم ، حول حالنا الی احسن الحال

 

 

 

 

 

 

 

+ این متن رو نیم ساعت قبل از لحظه تحویل سال نوشتم . حال و هوا بدجوری عرفانی و ملکوتی بود .

++ فکر کنم فهمیدین که برگشتم !!!

+++ عیدتون رو دوباره تبریک میگم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
امیر +

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی